Accepterad Rexhy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Top G_

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Ditt discordnamn: Rexhy#5360

Ange ditt födelsedatum 11 Juli 2005

Varför ska just du bli staff? ja jag vill bli staff för att jag har tröttnat på rpn lite och jag vill testa något nytt och då tänkte jag på helper för att se hur de är och hjälpa andra och specca och sånt och jag kommer att vara mycket aktiv och hjälpa till med allt som behövs sitta i support och hjälpa folk där och hjälpa folk i chatten och även hjälpa folk ingame också. För det verkar vara roligt att vara staff har sett andra vara de och de säger att de är roligt för man får göra så mycket mer än bara rp och sånt. Så jag vill bli staff för att hjälpa andra och hjälpa att banna de som förstör för servern så vi inte har en massa folk som bara förstör hela tiden och inte kan bete sig. Jag kommer även behandla alla med respekt och lyssna på högt uppsatta och vara mycket aktiv i dc och ingame.

Jag kommer bidra med: Bra aktivitet, bra i support, mycket ingame, aktiv i dc och ha respekt mot alla.

Commands som jag kan:
/ban (id) (tid) (anledning) [skriver tid anledning när nån har gjort ett regelbrott]
/dv (radie) [man tar bort alla bilar inom viss radie]
/v (spawnnamn) [spawnar in en bil]
/noclip
/kick (id) (detta gör så att du kickar ut någon från servern)
/bring (id) (bringa någon till dig)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Detta är när jag kommer kunna vara aktiv ingame och andra ärenden i dc
måndag: 15:00-21:30
tisdag: 15:30-21:30
onsdag: 15:30-21:30
torsdag: 15:30-21:30
fredag: 16:00-02:00
lördag: 14:00-02:00
söndag: 15:00-21:30

Aktiv i discorden och hjälpa folk
måndag: 9:00-21:30
tisdag: 9:00-21:30
onsdag: 9:00-21:30
torsdag: 9:00-21:30
fredag: 9:00-02:00
lördag: 14:00-02:00
söndag: 15:00-21:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i 5 månader nu typ eller mer eller mindre

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej tyvärr inte för jag har bara rpat en massa istället och inte tänkt på att man kan vara de och så för jag har gillat att rpa men nu vill jag testa på att vara staff istället och se hur de är och lära mig mer om de

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag är beredd på att jobba som allt faktiskt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka