Nekad Rex | Medlem ansökning (swean12)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rex

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198387734364/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Rexx#2890

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Han föddes på Östra sjukhuset vid Göteborg. Han är uppväxt i en radhuslänga med sin mamma, pappa och lillebror. Redan som ung visade hand stort initiativ gällande utbildning och att prova nya saker. Han flyttade till Unive, för att söka nya äventyr och roliga aktiviteter att utföra, samt hitta nya vänner. Gällande intressen så är han redo att försöka nästan allting åtminstone en gång, och han har inga intressen som är satta i sten, och hans hobbys ändrar lite då och då

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror att jag kan bidra med underhållande RP för andra. Jag kan tänka mig att göra lite vad som, och jobba med vad som helst

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med verkliga och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska RP:a så att det är verkligt och så att det är kul för alla och inte bara för en själv

Hur hittade du Unive? Genom ett flertal vänner som spelar det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka