Accepterad revoxxi | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

revoxxi

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198294404932/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Vad är ditt discord namn? Revoxxi#6133

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 1993

Berätta om din karaktär. Baltazar Kåkberg är en snubbe vars mor kommer från Chile och far från Sverige. Han är idag i 30års åldern. Han hade en tuff och fattig uppväxt, hamnade i fel umgänge och blev illa till efter han hamnade i bråk med några som han trodde var hans kompisar. Han insåg då att han måste kämpa för ett bra liv. Han vände sitt liv i sena tonåren och har idag jobb på Postnord. Han trivs och känner att han gör bra ifrån sig. Han har sett mycket hemskt och har bestämt sig att vara tvärtemot det han avskyr. Han har en flickvän vid namn Vanja Frost som han träffade via sitt jobb på Postnord och lever rätt bra oavsett hans tidigare erfarenheter med livet. Han börjar mer och mer se det goda i livet och kan därför slappna av mer och mer.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har erfarenhet inom rollspel, dock mycket utanför datorn. Jag är relativt ny till just FiveM och var svårt första dagen att förstå sig på hur man skulle agera. Men efter ha sett många människor i staden prata och förklara sig på bra sätt så tycker jag att jag har fått en basnivå på vad som är acceptabel RP och att aldrig bryta illusionen med OOC utanför just OOC-kanalen.

Har spelat non-stop senaste tiden och har alltid väldigt kul, speciellt när man hamnar i RP-scenarion som blir utförliga och riktigt djupa. Känner att jag har mycket att ge genom mitt rollspel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det finns ingen svensk server som har så djup RP och hårda regler kring det som denna. Det är en säker och rolig stad att leva i. Jag vill kunna utveckla mina karriär-möjligheter och "settle down" med något bekvämt där man kan utöva sin RP till fullo.

Hur hittade du Multistaden? Server-listan i FiveM launcher. Filtrerade till svenska servrar och hittade en populerad server som såg seriös ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och försvinna in i den värld man nästan önskar att man levde i. Det finns många mål med varför man rollspelar, men det största skälet måste vara för att det är kul att rollspela, speciellt med likasinnade människor.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Endast Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka