Nekad revoxxi | Ban överklagan - Sandberg

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

revoxxi

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198294404932/

Ditt Hex-ID: 110000113ea8f44

Vad är din discord tagg? Revoxxi#6133

Vem var det som bannade dig? Sandberg

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ärligt talat ingen aning. Dem dök upp efter kraschen. Jag överlevde och fick en bra landing och RPade ändå ut att jag hade ont, jag tog alvedon och den andra grabben tog betydligt värre till. Jag vet inte varför jag hamnade på samma ban p.g.a. den andra grabben. Har nämligen haft shadowplay igång p.g.a. sådant här och är mer än villig att dela med mig av klippet när jag flyger ut för ett litet hopp, landar fucking perfekt och ändå kryper ur bilen, till andra grabben och RPar ut. Det roliga är att han som jag inte ens vet vem det är försvann en minut eller två innan. Så jag är ganska säker på att han själv blev bannad. Jag hade /togglename och man ser när staff poppar in och kommer i närheten. Dem såg aldrig skedet och dem kom direkt efter jag hade gett alvedon till snubben i M3an.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde ett dragrace på Sandy Beaches airfield. Körde av på slutet av fältet och flög ut på baksidan. Jag landade otroligt bra, platt och ingen stor impact alls. Den andra killen totaldemolerade sin bil in i ett träd. Jag kryper ut ur min bil (tvärnitar vid landing) och kryper till honom som ligger avdäckad på marken utanför bilen. Jag säger att jag fick en bra landing och att jag såg att han fick det värre, frågar hur han mår och han hade väldigt ont. Jag erbjöd läkemedel som jag hade på mig från ett tidigare besök, då jag blev friskare än förväntat kände jag i detta läge, även om en doktor skrev ut på recept till mig, att han behövde det mer än mig. Efter jag gett han läkemedel så kan han sätta sig upp, här märker jag då att jag har /togglename på att två staff poppar in. Dem går runt oss lite och jag försöker ta hand om honom. Han slutar svarar och sedan försvinner totalt, med tanke på att jag ändå mådde bra och fick en bra landing (nej jag flög inte särskilt högt).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ärligt talat börjar jag bli rätt less på att man blir bannad utan att ens någon nämner något till en eller förklarar varför. I detta fallet ser jag denna bannen som totalt onödig och felaktig. Vi RPade ut ett scenario och jag vet att jag inte gjorde något fel. Kan välkomna er till klipp vid begäran.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare blev jag bannad för VDM, överklagan blev godkänd efter jag förklarat att jag alltid ser mig för på vägarna och om jag verkligen kört på någon så har denna personen varit totalt osynlig för mig. Jag förklarade att jag ej hade /togglename under den situationen. Jag lärde mig direkt att alltid skriva in /togglename när man loggar in för att hålla utkik på vägarna efter namnen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ser inte hur jag kunde göra annorlunda, jag fick som sagt en underbart bra landning, finns på klipp (shadowplay som nämn ovan). Jag märkte genast att den andra grabben RPade ut det själv. Ser inte hur någon av oss kunde göra annorlunda, annars kan gärna Sandberg förklara sitt case. I detta fallet kan jag inte säga att jag kan ha gjort annorlunda, dock kan jag säga att mod hade kunnat agera lite bättre och inte göra antaganden utan fulla kontexten av varken rollspelet eller olyckan. Kommer man för sent så ska man inte anta att vi inte rollspelat ut vår krasch.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ärligt talat nej. Detta är under all kritik att man blir bannad över en sådan sak som dem ser sent efter det skett.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka