Nekad RevolveTV | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RevolveTV

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? RevolveTV#7987

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Bruce Wells han 23 år uppväxt i sverige och båda hans föräldrar är svenska. Han har en pappa men inga syskon, men han har inte tänkt på det han lever bra själv. Han har tyckt om att vara ensambarn. Han fick mycket uppmärksamhet och kärlek av sina föräldrar eftersom han var det enda barnet dem hade. Men när han var bara 2 år så dog hans mamma i en bilolycka. Så då var det bara pappan som kunde ta hand om honom. Hans pappa hade svårt att få pengar till familjen, det var tufft för dem. Dem levde ganska fattigt ett tag, dem han pappa hade svårt att betala hyra och det blev inte jättemycket mat för dem. Pappan fick tillslut nog. Han orkade inte ha det såhär längre så att han började komma in på fel vägar, han började sälja droger på gatorna. Han gjorde med sina vänner som också hade det svårt med pengar. i början jobbade dem för ett kriminellt gäng. Gänget hade en kokain farm och ett labb där de producerade kokainet. Pappan och hans vänners jobb var att sälja det och dem kännande helt okej med pengar men det var tufft för om dem förlorade en leverans så låg dem i stor skuld till gänget. Dem jobbade i ungefär ett år med dem. efter det kom pappan på en ide att dem skulle starta ett eget gäng och tillverka sitt eget narkotika. För dem var mer lönsamt och mer säkert för Mattias. Dem började odla cannabis på en av pappas vänner bakgård. dem hade en container fyllt med jord och cannabisplantor. efter ett tag började det bli jobbigt att göra allt jobb själv så dem började skaffa springpojkar som jobbade för dem. Och nu rullade det på med pengar. Det är nu 2 år sen dem jobbade för det andra gänget. Bruce är nu 6 år och ska börja i skolan. Och Pappan har sagt till han att inte får säga vad pappa jobbar. Han sa att Mattias ska säga att pappa jobbar med att bygga hus. Bruce går i skolan som en vanlig pojke upp till 5 an men i 6 bytte han skola och fick nya vänner. De nya vännerna håller på med olagliga saker tex: snatta, sålde små droger tex: cannabis. när han började hänga mer med dem vännerna så började han komma in med det dem håller på med. Han började sno saker från butiken och sälja cannabis i små mängder. En dag så kände han att han behövde berätta för sin pappa så det gjorde han. Och han blir rasande arg. Han sa: du vet inte vad du håller på med du fattar inte hur svårt det är att hålla på med sånt och hur farligt det är, jag bryr ju om dem. Om du ska jobba med sånt så jag hjälpa dig först. så han Pappa började lära han allt han kunde och Bruce fick börja jobba för sin Pappa i stället. nu är han 16 år gammal och går i 9 an. och varje dag efter skolan så börjar han jobba med sin pappa. Han hjälper till och med att plocka cannabis. När han gick ut 9 an så bestämde han sig att inte gå på gymnasium. Han ville hellre skapa ett kriminellt gäng med sina kompisar och fixa sin egen odling. Han ville ha tillgång till en kokain farm. Nu började hitta vänner som han kunde lita på. hans pappa sa att han kunde hjälpa till i början. Men sen skulle han få klara sig själv. Så han började leta efter vänner han kunde lita på. och pappan hjälpte han med en liten cannabis farm. Och pappan gav lite pistoler till han så att han klarar sig tills han fixar egna. sen har utvecklat sitt gäng fram till nu när han 23 och han var tvungen att flytta för att han var efterlyst i sin föra stad. alla hans gängmedlemmar har åkt fast. så nu är det bara han kvar. och han tänker starta allt på nytt i denna stad. Han mål är att få ett gäng. med personer han litar på. och han älskar bilar så hans mål är att få: Ford Mustang. Han vill försöka att få nya vänner i denna staden och han få vänner han kan lite. Han kommer behöva vara mer försiktig vilka han litar. Han kommer vara försiktig vilka han släpper in i sitt liv. Han kommer i början jobba lagligt för att lära känna folk i stan och få några vänner han kan lita på. Han funderar på att bli mäklare för att han är --bra på att sälja saker och att övertala folk. Han måste också hitta ett sett att få tag på kokain för han är beroende av kokain. Det började ganska tidigt i 20 år ålder. Nu är han 23 år och är fortfarande beroende av kokain. Han mår dåligt om han inte får det på ett tag. I hans förra stad brukade han köpa kokain på gatan. Nu när han har kommit till denna stan så vill han börja om på nytt. Han ändra och helt sin stil och beteende. Han dröm och mål i denna staden är att få många vänner och vänner man kan lita på. Han vill få ett sätt att få tag på kokain och skulle vilja ha ett lager bara för kokain. Han vill först lära känna nya personer och få några vänner han kan lita på. Sen är hans mål är att gå med ett gäng. Man behöver först lära känna folk och få kontakter. Han måste få personer han verkligen kan lita på och berätta allt för. I hans förra stad var han med i en Mc klubb som hette The Red Reaper. Han tyckte om den klubben men han var tvungen att flytta för att han var efterlyst och om han åkte in skulle han åka in på livstid och det ville inte Mattias så att han flytta till en annan stad för att börja om på nytt. Men han är inte helt säker på vad han ska göra i den nya staden Han tycker om Mc livet men han vet inte riktigt om han kommer att orka det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med Seriöst/Klassiskt Amerikans/Bra och Roligare RP till servern, Jag kommer även att bidra med Seriösa Scenarios som kommer att vara kopplat till verkligheten osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Bra RP, Och att båda parter kan förlora/vinna ett scenario samt ej bidra med nått lall eller något sånt. Jag använder mig som Sunt förnuft mest.

Hur hittade du Unive? Spelade här innan för länge sen, och så hittade jag även servern genom mina vänner som spelar här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka