Nekad Revi rahmad | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Revi rahmad

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286467707/

Ditt Hex-ID: 11000011371727b

Vad är din discord tagg? Zame#6524

Vem var det som bannade dig? Hugo

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: copbait ~Hugo.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag copbaitade en polis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var nära Marja-lisas bilfirma. Jag rpade som en drunk person. Jag körde lite svajigt nära polisen och råkade köra in i en papperskorg. Andra sekunden så vart jag bannad från servern på grund av copbait.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska vara ärlig så var det för att få polisens uppmärksamhet. Vilket är helt fel gjort av mig. Sedan jag blev bannad har det gått 4 dagar och jag har lite ban tid kvar. Jag har på dessa dagar lärt mig ännu mer om rp eftersom jag är helt ny till rp och unive var den första servern jag körde på. Jag erkänner alltså att jag bröt mot regeln copbait och att jag gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har endast blivit kickad en gång på grund av lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde varit mer påläst på hur reglerna fungerar vilket jag nu är. Skulle inte försöka få polisens uppmärksamhet om det inte är akut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lärde mig att det är väldigt viktigt att köra full rp och verkligen försöka att få en så bra rp som möjligt och att inte bryta mot några regler. Även att vara väldigt påläst på reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka