Accepterad Retuo | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Retuo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978905004

Ditt Hex-ID: 11000013cb733ac

Vad är din discord tagg? Retuo#6449

Vem var det som bannade dig? Exritez

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft och Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag misskött mig, och använde oacceptabla ord/svära och för att jag slog ner någon som inte hade gjort mig något, rdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang fram till en person och sa ''Snälla döda dig själv'' och sen så sa han ''Nej tyst'' och sen så slog jag ner han, alltså RDM.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag skulle aldrig sprungit fram till den personen från första början, och varit elak och sen slagit ner han. Jag förstår att det var jag som gjorde fel. jag ångrar mig extremt mycket, för att nu vill jag vill faktiskt spela på server och vara seriös.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det här är min första ban någonsin på servern, hoppas att det är den sista med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig gått fram till personen, och om jag nu skulle göra det skulle jag absolut inte sagt åt han att dö eller slagit ner han, istället så skulle jag gått vidare och skaffat ett jobb eller starta han vanlig konversation med han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag aldrig ska vara allmänt elak mot någon i servern eller utanför, eller att aldrig slå någon i servern för att det är förbjudet och att man kan bli bannad för det, eller inte att bryta någon annan regler. Jag ångrar mitt betande så mycket jag önska att jag kunde säga förlåt till person jag var elak mot, och nu vill jag faktiskt rolspela i servern alltså vara seröst när det handlar om grejer inom Community servern och i Discord servern.

Har du läst våra regler? Ja

Eftersom du är ny och verkar ta åt dig av vad som hänt och verkar se ut som att du ångrar det. Därför unbannar jag dig men gör inte om detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka