Accepterad Retardens Son | Medlem ansökning [K4rlsson] [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Älgen

Icke Medlem
Meddelanden
198
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198333805320/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Älgen#3612

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Ramada och är 19 år gammal. Han har ett ursprung från Sydafrika och bott där sen barn. Han började som liten att jobba på ett majsfält med sin pappa och äldre bror och har sen 2017 jobbat där. När han fyllt 17 träffade han en kompis som heter Risam. Risam och Ali började direkt klicka med varandra och dem har gjort allt tillsammans. Dem hade i tanke att flytta till sverige tillsammans och starta ett nytt liv

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker jag ska bli medlem för att jag har en hög rp nivå och har varit medlem på unive ett bra tag innan. Kommer bidra med en social personlighet i discorden samt ingame. har stor erfaren het inom rp och hur jag ska bemöta folk. Kommer även tipsa mina kompisar om servern, som har suget att börja rpa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på servern i snart 8 månader och har verkligen fastnat för den. Dom personerna jag spelar med är extremt sociala och bra rpare, det får mig att vilja bli medlem här. Servern är bra uppbyggt med bra staff team och bra grund.

Hur hittade du Unive? Jag och några polare bestämde oss för ett bra tag sen att vi skulle börja rpa, då valde vi unive eller multistaden som den hette då.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rpande är att träffa så många människor som möjligt och tillföra hög rp nivå åt mig och mina medspelare. Har även som mål att förbättra mina förmågor inom rp stort och seriöst och försöka hjälpa servern med hög rp nivå inför nybörjare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? om sagt så vill jag visa nya folk hur rp fungerar och hur det ska ske på ett proffsigt sätt. och även träffa nya människor att rpa med!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Godkänd efter muntlig, Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka