Nekad Retardens Son | Medlem ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Älgen

Icke Medlem
Meddelanden
198
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198333805320/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Älgen#3612

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Classe Karlsson, han är född 1966 i sverige. Hans yrke är polis och har varit polis i många år tidigare.
Han började få intresse inom polisen när han var ungefär 20 år gammal då hans pappa och mamma jobbade inom polisen.
Han började sin polis utbildning i tidig ålder nästan direkt efter han fyllt 22 år gammal. När han fyllt 25 var han färdig med utbildningen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag har varit medlem på unive/multistaden i cirka 7-8 månader och jag har alltid haft extremt hög rp nivå och kommer bara tillföra bra för servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på servern i snart 8 månader och har verkligen fastnat för den. Dom personerna jag spelar med är extremt sociala och bra rpare, det får mig att vilja bli medlem här.

Hur hittade du Unive? Jag och några bestämde oss för ett bra tag sen att vi skulle börja rpa, då valde vi unive eller multistaden som den hette då.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att tillföra så hög rp nivå som det bara går samt tillföra extremt hög social rp inom servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill fortsätta träffa nya folk och träffa nya kompisar både på spelet och i verkligheten.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka