Accepterad restfr | Medlem ansökning (frogge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

restfr

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? restfr

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Eriksson 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jan Eriksson, han är jätte snäll kan vara ganska sträng ibland och är seriös med RP.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Jan Eriksson och är en vuxen som har växt upp i unive stadedn sedan han var 4 år gammal där hans familj hade problem i Rumänien och kunde inte försörja sig i det landet så att hans familj valde att flytta där ifrån. När hans familj kom till unive staden valde de att direkt köpa ett hus vid grove street där det var ganska mycket kriminalitet.
En dag när jan var 17 år gammal var han på väg att komma hem igen efter hans fotbolls träning men när han kom hem såg han det värsta som skulle hända för ett barna han såg hela hans familj helt blodiga vid huvud entrén jan stog helt stila där i ungefär 10 min och efter det kom polisen på plats efter att grannarnas hade ringt för att de hörde skott som kjom från då familjen eriksson. Efter denna händelsen hade jan låvat sig själv att jobba för att hämna sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög och seriös RP kvalite där jag kan lova er att de han kommer göra kommer att vara seriös och kommer kunna följa alla regler som finns på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att Rp'en ska vara lika och rättvis för alla spelare oavset om du e polis eller kriminel ett exempel kan vara att du är på en skått lossning där det är polis mott krim och då kommer säkert kriminela vilja vinna senariet men enligt då denna reglen måste dem kunna acceptera att dem kommer kanske dö.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har faktisjt aldrig kört på servern så jag har inte blivit banad eller faktiskt aldrig kört på servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm som innebär att du får inte slå eller döda någon utan anledning. Vdm som är exakt som rdm fast med fordon där du använder dig av fordon för att döda eller skada någon utan anledning. meta gaming innebär att din karaktär får information som är inte då i rpen med det menar jag att du får till exemnpel info igenom discorden att det är skottlossning i rocksford då kan du inte åka ditt för att din karaktär har inte fått informationen ig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka