Nekad Requew | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Requew

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Samuelsson

Vad är ditt discord namn? snaoser

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Hej. Min karaktär heter bosse och är 19 år gammal. Bosse gillar mkt ligg och spenderar sin tid på tinder och snygga bilar samt att han vill börja jobba, Bosse är ganska hänger alltid med sina kompisar och älskar fan att hänga med dem. När han var liten så hade han de tufft för hans föräldrar bråkade hela tiden och slogs, men både föräldrarna älskade Bosse. I skolan så gick det bra för honom men han var ändå ingen nörd som satt och plugga hela tiden. Hans drömyrke är att jobba på autoexperterna och få ordning i staden, han har alltid haft de i hjärtat och fortsätta ha de, de som han gillar speciellt med att va autoexperterna de är att träffa nya person och hjälpa trimma folks bilar. Bosse har alltid glada känslor och är alltid glad. Han gillar även att vara ute på havs och drömmer även att ha en båt en dag med sina polare och vaska champagne ut i havet med brudar. Bosse har bott i Sverige hela sitt liv med svenska föräldrar och han är uppväxt i Stockholm. Bosse har en riktigt bra syn på livet. Bosses mål i stan är att få nöjda kunder med bra trimmning!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med bra och seriös rp. då jag har över 600 timmar och är en seriös rp spelare på fivem. Samt bra och roliga scenarion. Kan även bidra med roliga scenarion och nöjda medlemmar här på servern seriös och bra trimmning. Jag har snart 3 års erfarenhet av rp och nordic rp började mitt intresse men är nu nerstängd och är intresserad av en ny roleplay server. Som ni ser så är jag en seriös rp spelar och ingen lallare. Det jag gillar med unive är att det är ganska strikta regler vilket gör att det knappt finns lallare. Samt snabbt och bra staff som finns hela tiden när man behöver dem! Har spelat på servern innan och har varit medlem. Medlemmen blev bortagen eftersom jag inte spelat fivem

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte bara ska låta sig själv vinna utan kan även låta dem andra som är med i scenariot vinna t.ex som polisen ifall man gör ett bankrån. För man ska inte vara ego och bara tänka på sig själv att ha kul med alla och även låta andra ha roligt också! Även hjälpa dem andra ifall dem kraschar osv

Hur hittade du Unive? Genom streamers

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka