Nekad repsac | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

repsac

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198371975623/

Ditt Hex-ID: 312hegge312

Vad är din discord tagg? repsac#0349

Vem var det som bannade dig? Ofcvolle

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? earrape mic,suntförmnuft samt powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror för de var för jag körde för fort, samt jag skrek nog lite för mycket med micken för nära munnen. De står powergaming också men jag tycker inte alls att de stämmer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag körde runt runt på torget för en person jagade mig med sin bil. Polisen stod vid sidan av vägen och då körde jag förbi dem 2-3 gånger och ropade liksom att de var någon som jagade mig. Kan haft micken för nära munnen medans jag skrek och skrek nog för många gånger. Samt att jag nog körde för fort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kan hålla med till en viss del faktiskt, jag håller med om earrape mic och de ska jag tänka på i framtiden inne på Unive. Jag var så stressad i situationen för han såg riktigt farlig ut och de sista jag vill är att bli dödad så tänkte inte på hur jag körde, ville bara få polisens uppmärksamhet så dem kunde hjälpa mig, men jag tror på staff och säger dem suntförnuft så var det nog så också. De står powergaming också men jag tycker inte alls att de stämmer. Min bil var hel och jag försökte Rp:a så bra som möjligt så deär håller jag inte med alls faktiskt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg så mycket från mina tidigare banns men kan säga att jag lallade mer förr då jag inte tyckte att rp var jätte roligt. Men jag har börjat förstå mer vad rp är och börjar faktiskt tycka de är riktigt roligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Försökt stannat vid polisen och inte kört runt runt och skrikit åt dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tänka ännu mer på vad jag gör, vill verkligen ge den bästa rp nivån som går och känner att jag ska göra de också.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka