Accepterad ReportWarrior | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uncle Bao

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tkjg9fdgj3u24

Ditt Hex-ID: 1100001075dfec7

Vad är din discord tagg? coneyislandfinests

Vem var det som bannade dig? IndianTech

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning varför han bannade mig. Jag gjorde absolut inget fel innan jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad hände det egentligen inte så mycket. Jag och min kompis tog en tur runt i stan och gjorde egentligen ingenting särskilt. Sen ville han dra och käka, så jag bestämde mig för att åka till piren för att kolla på lite bilar. När jag väl kom till piren märkte jag att det inte fanns några bilar där, så jag fortsatte förbi polishuset vid stranden. Och precis där, utan någon uppenbar anledning, blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom jag inte har gjort något fel. Senaste gången jag kollade reglerna så var det inte ett regelbrott att åka runt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag men det var så länge sedan så jag kom inte ihåg vad jag blev bannad för, och ja jag har lärt mig av mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ärligt talat, jag är lite vilse här. Jag önskar jag kunde peka på något specifikt jag kunde ha gjort annorlunda, men jag är helt förvirrad över vad jag gjorde fel. Jag önskar jag hade en bättre förståelse för vad som gick snett så att jag kunde undvika det i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte vad jag gjorde för fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka