Nekad Renryttaren | Ansökan till Servervakt[Znaxse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmy

Vad heter du på discord? Renryttarn#9707

Ange ditt födelsedatum 4 Januari 1992

Beskriv din dagliga aktivitet. Lite olika för jobbar olika tider varje vecka, men är kanske inne minst 30 timmar varje vecka ändå

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 29 Januari 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har 13 bans totalt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en "vanlig" spelare som hjälper till på servern med små men viktiga saker, Hålla servern ren från problemspelare, Alltså tillrätta visa spelare som inte sköter sig, genom att ge olika åtgärder beroende på regelbrott, tabort trasiga bilar efter tex motorvägarna som är övergivna för att få ner prestandan på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Vill hjälpa servern framåt och ge staffs en hjälpade hand så dom kan göra viktigare saker med staffarbeten, Man stöter alltid på folk på tex piren torget som håller på med små regelbrott men kan inget göra, Visst 90% är icke medlem men istället för att banna dom så kan man ge /kick och en bra förklaring så dom får en chans att förbättra sig och komma in i rollspelandet

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är något som är strängt förbjudet, det kan förekomma om man exempel kickar/bannar folk för ingenting eller för egen vinning i scenario, man använder toggleid i skottscenario för ha det som ett slags wallhack, om någon dör i scenario att man ger revive osvosv,
 
Din Servervakt ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv
Anledning: Utveckla svaren
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top