Accepterad Renryttaren | Ansökan till Servervakt[L1am] [ Gaywi.G T R ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmy

Vad heter du på discord? Renryttarn#9707

Ange ditt födelsedatum 4 Januari 1992

Beskriv din dagliga aktivitet. Olika tider varje vecka då jag jobbar skiftgång

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 29 Januari 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har 13 bans totalt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hålla kolla på servern aktivt efter folk som begår regelbrott men ändå Rpa som man inte vore en servervakt. alltså inte bara "leta" problemspelare utan hålla mest koll och ta åtgärder när man ser någon som bryter mot reglerna eller att någon kan bevisa via klipp eller liknande att någon brytit mot reglerna och ta olika åtgärder beroende på hur grovt det är. Hjälpa staffteamet så dom kan ha tid till andra ärenden

Varför vill du bli servervakt på servern? Har varit servervakt innan det blev Sv whipe så vet hur allt ska gå till och skötas och stöter på ofta spelare numera som inte kan rpa som man ska och har jobbat inom polisen tidigare där man sett mycket problemspelare men då var jag SV och kunde göra något åt saken men inte längre. och att var SV hjälper väldigt mycket då problemspelarna förstör väldigt mycket rpandet för alla och servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En korruption och abuse inom Sv är man kan tillexempel använda kick/ban i ett scenario utan anledning bara för att vinna scenariot, Revivea sig själv eller andra om men dött men vill bara forsätta rpandet, ha igång toggleid under scenario och använda det som wallhack för att vinna lättare. hjälpa folk som ligger död på marken utan att dom har någon som hellst bevisning att dom dött av en bugg om dom säger dog av det för dom inte vill rpa på
 
Din Servervakt ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top