Accepterad Renryttaren | Ansökan till Servervakt [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jimmy

Vad heter du på discord? raindeerkiller

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001024ff856

Ange ditt födelsedatum 4 Januari 1992

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv ganska mycket men olika tider då jag jobba olika skift varje vecka

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har spelat till å från på unive sedan 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 14ggr står det men kanske hälften av dom är felaktiga banns

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En severvakt är en hjälpreda åt helpers/staffs som enklare kan upptäcka och få bort problemspelare då ens rp inte påvekas som servervakt

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vart det tidigare och kan uppgiften, Jobbar för tillfället på mekonomen och ser mycket spelare som inte kan sköta sig och vill därför kunna enkelt få bort sånna folk som inte hör hemma på unive. Vill hjälpa servern i den mån man kan ser servervakt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse innebär att man tex använder sina perms på felaktigt sätt, tex Rpar med toggleid igång, man missbrukar revive, tex man ger det till folk som ska till sjukhuset istället

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka