Accepterad Rendahl | Whitelist ansökning [Tilda och Cabjor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rendahl

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198368642201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer Rendahl

Vad är ditt discord namn? Rendahl#9836

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ismet Safar.

Redan som ung hamnade Ismet helt fel på gatan och gjorde alltid som de stora grabbarna gjorde.
Detta ledde honom alltid i massa trubbel som blev ofta väldigt komiskt och snabbt blev han gatans clown men även en seriös businessman.
Ismets stora dröm är att kunna äga en stor lyxig bil att köra runt i och imponera på Multistadens invånare. Men resan dit kommer att vara lång.
Det kommer innebära mycket sparande av pengar vilket är ett stort problem för Ismet.
Det kommer innebära stort engagemang och att jobba hårt för det han brinner för.
Ett stort kontaktnät är källan till framgång så det kommer bli mycket bemötande med folk och lära känna dem på riktigt.
Utöver detta är Ismet hjälpsam, rolig och ganska trevlig. Men han har också ett humör som inte borde testas för mycket.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra till en stor spelglädje för många spelare som lär känna min karaktär. Jag har spelat mycket RP i mina dagar och kan de regler som krävs.
Min karaktär kommer inte vara en pajas som springer runt och hetsar. Utan den kommer bli en lugn ton och ett seriöst spelande med stort engagemang.

Jag är snart 24 år och ser fram emot många roliga speltimmar här på Multistaden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har testat på denna server som "ej-whitelistad" och gillar verkligen vad jag har åstadkommit. Jag har mycket kvar att utforska och det kommer att vara mycket lättare som "Whitelist"

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden från ett tips från stream.

Vad har du för mål med ditt rollspel? En härlig spelupplevelse med många roliga timmar framför mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Tillbaka