Nekad Rendahl | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rendahl

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198368642201/

Ditt Hex-ID: Super Renis

Vad är din discord tagg? Rendahl#9836

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv-OOC?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då det uppstod ett scenario där jag och mina kompisar blev rånade av [Sr.Mod] Kazlick + en kompis till han. Det eskalerade ganska fort och regler började brytas nästan direkt då under det rånet så sköt denna "Kazlick" min kompis i huvudet. Då jag påpekade IC att detta var emot regelboken/lagboken. Detta tolkades kanske som "Halv-OOC"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tidigare idag blev vi som nämnt ovan rånade av Kazlick och hans kompis. Regler började brytas så som att döda någon under ett rån samt stöld av nycklar. Så jag påpekade bestämt att det var ett brott mot regelboken. Då syftade jag naturligtvis på lagboken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej.
Tycker helt klart det är felaktigt att jag blev bannad när jag var Offline. Kompisen till mig pratade med Kazlick och Goggles i supportchatten och då erbjöd min kompis att jag skulle vara med. Men de ville varken Goggles eller Kazlick. Det tycker jag inte är ett schysst sätt att hantera en sådan sak på.
Sen var det helt klart fel av mig att påpeka regelboken. Men det var mest för att scenariot skulle fortsätta utan missförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad tidigare för att jag råkade hoppa in i en civil Volvo Xc70. Då lärde jag mig att man inte fick framföra tjänstefordon. Lärde mig också att Polisen har tillgång till civila bilar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tyckte att det hade redan spårat ur tillräckligt så skadan var redan skedd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska hantera mina ordval bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka