Accepterad REMMY | Whitelist ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

REMMY

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tjacktorsken

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Torstensson

Vad är ditt discord namn? REMMY#8807

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Timothy Kingston är 25år och kommer från USA. Men har aldrig haft de lätt i sitt liv. Han har haft en hård uppväxt med en pappa som slår honom och hans bröder samt mamma. Timothy är store bror över 2 små bröder som heter Alex och Micheal. Timothy personlighet handlar mycket om hur han har blivit uppväxt. Som sagt han blev slagen som liten och han har haft svårt i sitt liv. Han har rätt svårt att lita på folk eftersom att hans pappa slog honom. Men han har alltid varit kriminell efter hans uppväxt. Men sen kom en person in i hans liv som förändrade allt i hans liv. En tjej som heter Frida. Dem blev gifta och bodde tillsammans, men Timothy stack till USA utan att säga något till Frida så de tog slut där. När han kommer tillbaks så kom han tillbaks till sitt gamla liv. Svårt att lita på folk och är väldigt försiktig med vilka han pratar med. Timothy skyddar alla som står han nära med sitt liv. Skulle nån t.ex hota Frida så skulle han göra allt för att skydda henne och alla andra i hans närhet. Timothy tar sig väldigt lätt in i kriminella kretsar. pga hans bakgrund då han är uppväxt med kriminella o får lätt en kick av det som leder till att han lätt glider in i dem kretsarna, eftersom hans bakgrund också för att han vet hur man snackar med dem kriminella. Och han kommer vara mycket vid ställen som lagar bilar samt där man grejar med dem för att han alltid haft ett bil intresse. Och varför Timothy stack från Frida för att han kände att han va tvungen att åka hem. En väldigt stor hemlängtan efter sin mamma och sina små syskon. Timothy kommer sälja knark eller göra lite inbrott för att öppna ögonen hos dem ''större'' kriminella.
Och för att bevisa för någon att han faktiskt är någon. Under hans uppväxt typ så hade han ett umgänge som höll på med skit som inbrott o droger allting gjorde vi för att visa dem större kretsarna i USA att vi va något. Detta fick Timothy som var ung och dum att ge sig in i detta o de gav honom en kick. Som gjorde gjorde att han fick tillgång till att köpa vapen så han kunde skydda sina syskon samt sin mamma då. Och när Timothy växte upp så valde han att flytta till Sverige för att börja om på ny kula. Men de va lättare sagt än gjort. Han fortsatt med sina problem han hade i sitt liv. Sälja droger samt inbrott, och detta ledde till att han blev klassad som en kriminell. Han har suttit många straff i Sverige. Han har lugnat sig med de kriminella för han fick ett jobb och en flickvän som heter Caroline som fick han att tänka annorlunda och blev mer laglig.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en seriös RPare och kommer bidra med mycket till denna server. Kommer lägga ner massvis med timmar så folk ska trivas och ha det bra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har haft whitelist sen tidigare och vart en relativt aktiv spelare men råkade lämna discorden o ni bad mig ansöka om nytt

Hur hittade du Unive? Genom twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skaffa nya goa vänner, ett stort kontaktnät så man känner mycket folk i staden. Köra mitt eget race och se vart jag hamnar. Samt att folket ska trivas runt om kring mig och ha kul med mig som spelare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, har haft en rp paus nu i några månader och kört lite annat på FiveM som redzone pvp serverar och annat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka