Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198970426622/
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas
Vad är ditt discord namn? lukas.e
Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2007
Berätta om din karaktär. är en snäll person som gillar friluft livet och att jaga/fiska han heter hasse svensson och är 20 år gml han är uppväxt på landet och gillar att vara med andra personer
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att kunna spela på en bättre nivå och för att kunna använda saker som blocket för att t.ex köpa en ny bil eller hänga me kompisar
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mina vänner spelade på servern och sen har jag bara hängt på och tycker att det är roligt att spela på en så bra server som unive är
Hur hittade du Unive? genom mina vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? spela så realistiskt som möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? lära känna nya vänner
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas
Vad är ditt discord namn? lukas.e
Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2007
Berätta om din karaktär. är en snäll person som gillar friluft livet och att jaga/fiska han heter hasse svensson och är 20 år gml han är uppväxt på landet och gillar att vara med andra personer
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att kunna spela på en bättre nivå och för att kunna använda saker som blocket för att t.ex köpa en ny bil eller hänga me kompisar
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mina vänner spelade på servern och sen har jag bara hängt på och tycker att det är roligt att spela på en så bra server som unive är
Hur hittade du Unive? genom mina vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? spela så realistiskt som möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? lära känna nya vänner
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det