Nekad REMI MARTYY | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

REMI MARTYY

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199043634722/

Vad är ditt namn i verkligheten? Derin

Vad är ditt discord namn? Remi Marty#1821

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2002

Berätta om din karaktär. hej jag heter dree low jag är 18 år gammal och jobbar med postnord min karriär handlar mest om att jag bara åker runt och chillar och jobbar skiten av mig i postnord fan.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag tänkte uppgradera min karriär och jobba med whitelist jobb som T,ex bilfirman eller hos bennys ska kolla runt vad jag söker mest intresse i

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli det för att jag känner att jag har endå kommit lång med min karriär och vill uppgradera mig genom att börja jobba någon jobb som passar in till mig. och även för att jag spelar mycket på serven och känner ganska många

Hur hittade du Multistaden? en vän renommerade mig att börja spela där.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål att bygga upp mig komma lång med min karriär börja med att jobba lite enkel sen sluta med att flera andra företag som jag själv äger och kan hjälpa andra spelare med att utveckla sig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja, jag spelar i Göteborg rp men inte lika mycket som här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka