Nekad rELLIK | Ban överklagan [BotMelwin]

• Trådskapare Trådskapare rELLIK
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

R

rELLIK

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199078512930/

Ditt Hex-ID: 110000142a71922

Vad är din discord tagg? Rellik#3985

Vem var det som bannade dig? Mommo

Hur lång tid var din ban? Oklart

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbaiting sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom trodde det var cop baiting. dock så va de en händelse innan staffen isf kom dit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min "brorsa" IC blev nerslagen. så jag slog ner han för att undvika mer skador sen så ville polis arrestera mig så jag sprang. Där efter blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var felaktigt då staffen inte kan ha varit med i hela scenariot som hände. Jag tycker själv inte att jag gjorde något fel i detta.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte gjort något annat då de är mitt i ett rp scenario och hade gjort exakt likadant IRL

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nope ingenting

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka