Accepterad Relic | Medlem ansökning [Daddy Kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Relic

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? ben1m.

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Larsson och han är en kille i sin 20 års ålder. Han föddes i ghetto områderna i Frankrike. Han bodde inte i frankrike väldigt länge för hans föräldrar var fattiga och han flyttade till sverige. Han var inte bra i skolan och hamnade i bråk hela tiden. När han var 15 år togs han av polisen för han och hans kompisar rökte hasch på en skolgård. Dem släppte han pågrund av hans unga ålder. Hans pappa ägde en pizzeria i rinkeby. Hans pizzeria hade nästan inga kunder och deras pizzeria blev rånade hela tiden för Abdi hade många fiender. En dag så kom det 3 maskerade killar och sköt abdis pappa. Abdi och hans mamma blev jätteledsna och Abdis mamma flyttade tillbaka till frankrike för hon hatade sitt barn och han ingen familj i sverige. Det var det som fick han att bli kriminell och han behövde bo på gatan i 3 månader.
Abdi älskar att festa och han brukar festa varje dag med sina kompisar för han är arbetslös. Han hade tidigare ett jobb på mcdonalds men han blev sparkad eftersom han har aggressionsproblem. Han har haft det tufft hela livet och har inte haft mycket pengar sen han flyttade till sverige och hans föräldrar dog. Det har fått honom och hamna i kriminella vägar men han vill sluta.
Abdi har ett stort intresse för kläder så han spenderar alla sina pengar på det. Han hamnade i fängelse för vapenbrott i 2 år och skaffade väldigt många vänner i fängelset. Han har blivit beroende av knark och sprit så hans personlighet har förändrats och han har blivit så pass beroende så han inte kan sluta. Nu försöker han hitta en ny väg i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på servern tidigare och har alltid spelat med en glad och fin ton. Jag spelar med social RP. Jag har läst alla reglerna runt 6 gånger och kan dem även sedan innan. Jag bidrar med en rolig Roleplay och kommer att göra det så roligt så möjligt för andra parter att spela. Man ska även spela mot den andra parten och göra så båda parter får ett roligt scenarion. T.ex om man gör ett rån så kan man låta polisen vinna och göra det roligt för dem med. Man ska inte göra allt för att alltid vinna. Jag kommer spela superaktivt och visa engagemang.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra ett roligt scenario för både parter. Som t.ex att jag gör ett butiksrån med en bil som har jätte overpowerd handling och inte kan gå sönder. Då ger jag inte polisen en chans alls vilket gör scenariot jätte tråkigt för de polisernas part. Man ska kunna förlora för att båda ska kunna ha kul och inte vara en vinnarskalle.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM innebär att man dödar någon utan någon anledning och bakrund. VDM när man använder sin bil som ett vapen och kör på folk. Copbait betyder att man retar polisen för att få uppmärksamhet och bli jagad av polisen. stormning utan tillåtelse, när man stormar ett gänghus utan tillåtelse. FearRP när man inte värnar för sitt liv. Combat logging, när man lämnar spelet för sin fördel. Suntförnuft tänka logiskt. Metagaming, när man använder något utanför spelet och tar det ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat sedan 2020. Och varit staff.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bra på att rollspela.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka