Nekad Rektorn | Medlem ansökning [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rektorn

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? rektorn_

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2024

Berätta om din karaktär. Karaktär heter Peter och är 45 år som har varit polis. Han är en modig och erfaren person med en stark vilja att upprätthålla lag och ordning. Han har tjänat samhället i många år och har en djup förståelse för kriminalitet och säkerhet. Han är också känd för sin professionalism och förmåga att hantera stressiga situationer. Som polis har han uppnått mycket och har skyddat och hjälpt människor i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till denna serven kommer jag bidra med en hög och rolig rp nivå, oct jag kommer försöka utvekla varenda senario som jag kommer ta del av. Och jag kommer även försöka sprida så mycket posetivitet som möjligt så alla runt mig kommer ha det så kul när dem rpar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta reglen står för att man ska spela ett senario så att både parterna ska ha kul och en chans att vinna senariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fearrp, att man ska värna om sitt egna liv, Rdm att man dödar någon utan andlening, Powergaming 2 att man rpar bara för att ha så mycket makt och pengar som möjlogt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelar fivem i nästan 2 år nu och jag har koll på alla regler man måste följa för att ta så kul med sit rp och inte bli bannad.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. "Utveckla dina svar och du måste vänta 24H innan du kan göra en ny ansökan". Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka