Nekad Rektorn | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rektorn

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435317215/

Ditt Hex-ID: steam:110000157eb7fdf

Vad är din discord tagg? turbobulken1

Vem var det som bannade dig? COL

Bild på banmeddelande: col ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att COL valde att banna mig för att jag ändvände en emote för att ställa mig upp snabbare än vanligt vis och det står jag till 100% för och det jag gjorde är verkligen fel och det förstår jag nu i efterhand men det var en så hettsig situation och jag tänkte mig inte riktigt för vilket jag ångrar nu i efterhand jag ber om ursäkt för det jag gjorde och jag förstår verkligen vad jag har gjort för fel och jag har tagit lärdom av detta så det kommer alldrig att uppstå igen jag gör denna ticket för att jag ber er om en andra chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i sandy och sen så hoppade några bara ut på mig men jag han köra iväg för min bil på på och allt, sen lite efter hoppade jag ut sen sköt dem ner mig, och jag valde att ställa mig upp när de inte kollade och börja skjuta men jag blev ner skjuten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det är inte felaktigt COL gjorde rätt att banna mig eftersom jag bröt strikt mot reglerna. Jag borde inte gjort de utan jag borde väntat på att dem försökte råna mig och ta upp händerna. Jag vet själv hur tråkigt de är om nån inte rpar som kan ska och jag fattar verkligen att jag har gjort ett stort misstag. Jag borde förlängt senariot mycket mer och gjort ett mer välutvecklat scenario av de. Jag vill verkligen visa COL och alla andra i staff teamet att jag kan göra bättre av mig. Om jag inte hade andvänt mig av en emot och ställt mig upp hade de varigt mycket roligare för motpartens sida för dem hade gjort ett kidnappning scenario och utvecklat de där ifrån. Efter denna ban kommer ni aldrig se mig göra nåt sånt här igen de kan jag lova er och hoppas ni litar på mig. I framtiden när jag spelar på unive kommer jag tänka ett snepp före varje gång jag rpar så jag aldrig hamnar i såna här situation igen. Som sagt jag fattar COLs beslut till 100% men jag litar alltid på en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ist för att e copa borde jag legat kvar på marken och rpa som vanligt, jag fattar att jag gjorde fel. Jag borde förlängt senariot med att ligga kvar och rpa

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag alldrig mer ska e copa och att jag ska förlänga senariot så mycke som jag kan och att jag ska tänka in mig i motsåndarnas perspekiv txe om nån e på mig hade jag inte gillat de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vill att du väntar några dagar till och tänker ut din ban lite.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka