Nekad rejmond_k | Ban överklagan [ZAFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clizzy

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199365489159/

Ditt Hex-ID: 110000153c20207

Vad är din discord tagg? Patrook#1392

Vem var det som bannade dig? stod johansssonelias

Hur lång tid var din ban? P Ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för moddare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att staffen som bannade mig gjorde sitt jobb och om jag själv hade varit staff och sett någon göra det hade jag agerat detsamma.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute på vanlig patrull sedan skulle jag till piren och sedan skulle jag på toa så hade jag vänner över hemma hos mig och när jag kom tillbaka så såg jag att jag vart bannad för moddare, Jag frågade staffen som bannade mig och ett klipp då fick jag klippet och tydligen så hade dom tagit upp m5pan och börjat skjuta, Jag bad om ursäkt t staffen och dom sa att jag skulle göra en överklaga och vara mer försiktig och jag lovar det kommer inte att upprepas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt för dom kunde ju inte veta att det inte var jag och det är ju ett regel brott att skjuta på folk utan anldening men som sagt har lärt mig att hålla koll på mina saker och ta mer eget ansvar kommer inte hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var bans för typ rdm och ooc innan kunde jag inte mycket då pratade jag mycket ooc och sådant men lärde mig av mina bans. de var några dagars ban och 60 mins ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att loggat ut från datan och hålla mer ansvar över mina saker men som sagt lovar att det inte kommer att hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig mycket och kommer inte upperpas lovar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Råkade skriva fel det var @ZAFE som bannade ZAFE sry för pingen råkade skriva att det var någon annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka