Nekad reight | Medlem ansökning [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reight

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? regiht

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: isak andersson 12 irl men ig isak andersson 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, mogen och framåt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: isak har haft en tuff bakgrund, inte för att han hamnade med fel umgänge utan att han hade det jobbigt i skolan. Han föräldrar va sura på honom för skolan gick dåligt och han hade knappt vänner. Han kämpade med hela sitt liv för att klara skolan så hans föräldrar skulle vara nöjda en gång. Han lyckades faktiskt få upp betygen och komma in på ett bra gymnasium där han kunde få en bra och lyckad framtid. Efter gymnasiet så fick han jobb i sin stad men han fick ett bättre jobberbjudande i en annan stad med mer aktiviteter och bättre löner. Det ända som är problemet nu är att han inte har medborgarskap till den staden. isak framtids planer är att kunna få tillräckligt med pengar att kunna köpa ett stort fint hus och fina bilar. Men de är inte det viktigaste för han. Det isak tycker är viktigast är att få en familj med barn där han känner sig lycklig med eller utan pengar. isak vill också lyckas få jobbet i nya staden så han kanske kan lyckas med sina framtida planer. isak har också mycket intressen för bilar och musik. Han har hållit på med bilar sen han var liten med sin farsa och där kom hans musik intresse samtidigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och trevlig rp eftersom jag vet de flesta grunderna för rp och vet vad det går ut på, alltså vad man får och inte får göra under sin rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att om jag är i ett scenario mot en annan person så ska jag inte bara kunna vinna utan motparten ska också kunna vinna just de scenariot lika lätt som mig. Alltså båda vi ska ha lika mycket chans som att vinna och förlora i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? fear RP - fear rp är att men ska ta hans om sitt liv som de var ens riktiga liv. Alltså ifall jag skulle bli rånad och få en pistol riktad mot mig så ska jag inte fördsöla springa eller gå runt och skita i han och vad han säger utan jag ska vara rädd om mitt liv. Metagaming - Metagaming är att man ska inte sitta och prata med en annan på servern i exempel discord. Och Metagaming är att man ger information genom discord och sen använder det till sin fördel när ens gubbe i spelet inte fått veta den informationen ingame utan du fick veta det från discord.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? POWERGAMING Definition - Spelar endast för makt och pengar. Exempel - Du krockar din bil in i en vägg och rpar inte på dina skador. Eller att du bara är ute efter makt och pengar. Du framför alltså inte din "RP" på ett sätt som är roligt för andra då du bara spelar för dig egna vinst. Det kav vara att du exempelvis lootar döda kroppar för att få vapen o pengar. METAGAMING Definition - Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om. Exempel - Du är kidnappad, berättar för dina vänner i discord vart du är kidnappad, de åker sedan dit och skjuter ner de som har dig kidnappad. FEARRP Definition - Innebär att du inte värnar om ditt liv. Exempel - Någon riktar ett vapen mot dig. Istället för att ta upp dina händer har du attityd mot de som håller i vapnet och springer därifrån. VDM - (Vehicle Deathmatch) Definition - Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel - Du ser en gåendes person på gångvägen och väljer att köra över individen utan någon som helst anledning. RDM - (Random Deathmatch) Definition - Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel - Du hamnar i ett bråk med någon individ. Istället för att prata dig ur situationen så slår du ner personen. Följande områden är "Green Zones" Sjukhuset Alla Garage Torget SC Styling SUNT FÖRNUFT Definition - Grunden bakom alla regler. Använd ditt egna omdöme för att skapa en så rolig och realistisk "RP" för alla på servern. Tänk logiskt. Exempel - Du kör in en bil på ett sjukhus. Inte särskilt logiskt. SOCIAL RP Definition - All "RP" på servern ska alltid ha som mål att hitta en "social lösning". Det vill säga, stöter du på ett problem under roll-spelets gång så ska din första instinkt inte vara att lösa det med våld utan vara social och lösa det igenom en muntlig konversation till en början. Exempel - Du är kriminell och ska åka till ett gäng-område. När du kommer fram till området så ser du andra kriminella individer som tar över området. Istället för att åka fram och prata med personerna skjuter du de direkt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har bra rp och har bra humor är it taskig om it nån är taskig mot mig jag gillar att rpa på bra servers som dena . klart för mig

Nekad
Anledning
: Plagiat.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka