- Förbjuden
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198803027950/
Vad är ditt namn i verkligheten? reidar
Vad är ditt discord namn? alvin#2665
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Henrik andersson han är 25 år han gillar att skruva med bilar han tycker ochså om att fiska och har en fru som är 23 men inga barn har en farsa på 75 år och en morsa på 73 år jag gillar köttbullar med potatis och brunsås han har en bror som är 54 år
Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill lira me polare och jag kommer att uttföra seriöst rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mina polare spelar på er gryma server och ni värkar ha bra staff och bar team och många underbara spelare
Hur hittade du Unive? mina polare sa att jag skulle börja lira på er server
Vad har du för mål med ditt rollspel? att utföra bra rp och seriöst rp och att kunna rp med de jag vill bli när jag blir stor
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få många nya kompisar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? reidar
Vad är ditt discord namn? alvin#2665
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Henrik andersson han är 25 år han gillar att skruva med bilar han tycker ochså om att fiska och har en fru som är 23 men inga barn har en farsa på 75 år och en morsa på 73 år jag gillar köttbullar med potatis och brunsås han har en bror som är 54 år
Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill lira me polare och jag kommer att uttföra seriöst rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mina polare spelar på er gryma server och ni värkar ha bra staff och bar team och många underbara spelare
Hur hittade du Unive? mina polare sa att jag skulle börja lira på er server
Vad har du för mål med ditt rollspel? att utföra bra rp och seriöst rp och att kunna rp med de jag vill bli när jag blir stor
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få många nya kompisar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej