- Förbjuden
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198803027950/
Vad är ditt namn i verkligheten? reidar
Vad är ditt discord namn? alvin#2665
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008
Berätta om din karaktär. han heter olle karlsson och är 24 år han gillar att skruva me bilar och han gymmar väldigt mycket men gillar ickså att va med sina kompisar har ingen fru men många bilar och han är väldigt duktig på att skruva och han vill ha jobb på meknomen men också så tycker han om att fiska och har en stark reliton men min farsa
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag kan utföra bra och serisöst rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? många spelare och bra staff och mina kompisar spelar på eran server
Hur hittade du Unive? mina polare sa att jag skulle börja spela på er server
Vad har du för mål med ditt rollspel? att rp med de jag vill göra när jag blir stor
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få många nya kompisar och jobba med bilar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? reidar
Vad är ditt discord namn? alvin#2665
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008
Berätta om din karaktär. han heter olle karlsson och är 24 år han gillar att skruva me bilar och han gymmar väldigt mycket men gillar ickså att va med sina kompisar har ingen fru men många bilar och han är väldigt duktig på att skruva och han vill ha jobb på meknomen men också så tycker han om att fiska och har en stark reliton men min farsa
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag kan utföra bra och serisöst rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? många spelare och bra staff och mina kompisar spelar på eran server
Hur hittade du Unive? mina polare sa att jag skulle börja spela på er server
Vad har du för mål med ditt rollspel? att rp med de jag vill göra när jag blir stor
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få många nya kompisar och jobba med bilar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej