Accepterad Reichkanzler | Medlem ansökning [9bit] [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Reichkanzler

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198082998223/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tomas Holmberg

Vad är ditt discord namn? Kyrkesund#4828

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2003

Berätta om din karaktär. Han heter Erwin och vill bli anställd på Securitas för att kunna anställa mera människor och utöka Securitas verksamhet. Just nu är de flesta securitas vakterna mycket inaktiva och någon sorters reform behövs. Jag är också en bra ledare enligt mig själv. Jag vill också ha en högre lön för att kunna tjäna mer. Sen tror jag också att det är roligt att bli securitas anställd för att mina kompisar har berättat det. Sen tror jag också att det kommer bli en rolig upplevelse för att jag läste det i tidningen samt jag såg det på Sveriges Television. Dessutom kommer det alltid folk på gatan och frågar ifall jag kan anställa dem vilket jag inte kan för att jag ej är anställdf. Jag kan inte heller vidarebefordra deras meddelande till någon sorts av norm för det finns inte. Jag är helt enkelt den enda aktiva vilket är mycket synd. Därför vill jag bli anställd. Det är hemskt varje gång folk försöker söka jobb utan att kunna göra det, det sörjer mig så pass mycket att jag håller på att gå in i väggen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Multistaden är den enda servern jag spelar på och det finns många anledningar att bli white-listad just på Multistaden men dem största anledningarna är jobb möjligheterna med just white-list.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive ger en unik spelupplevelse enligt mig. Det finns inget annan server med så här många spelare och den här nivån av rp.

Hur hittade du Unive? Min kompis Jacob tipsade mig om den då han var mycket aktiv på servern. Dagen därpå testade jag och gillade servern direkt, det är en schysst community och servern har många möjligheter.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att ha en rolig/seriös upplevelse för både mig och andra. Jag har även spelat på den här servern förr när den kallades för Multistaden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Just på UNIVE vill jag bli aktiv inom Securitas Branschen då jag har arbetat med detta tidigare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Multistaden är den enda servern jag aktivt spelar på.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Din whitelist ansökan har godkänts Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka