Accepterad rehber.barzani | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rehber.barzani

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199087835557

Ditt Hex-ID: steam:1100001433559a5

Vad är din discord tagg? haval.lo

Vem var det som bannade dig? nayali något sånt

Bild på banmeddelande: View attachment 1c14abdc5fcb928d01f5136930f08613.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag förstår varför jag blev bannad. Det är strikta regler emot ooc. Jag tycker staffsen gjorde de helt rätt egentligen. Tycker staffsen på unive är faktiskt ganska bra dom är väldigt hårda men rätt visa faktiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte förklara för min vän hur man tar spawnmenu men han verka inte fatta så blev lite arg o sa de rakt ut. Sen fatta jag att jag gjorde fel lovar verkligen att det inte kommer hända igen. Vill bara kunna spela med mina vänner menar inget illa ber om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt gjort men jag ber endast om en till chans att bete mig. Vill inte vara bannad seriöst unive e de ända jag kör när jage klar med skolan. De har blivit mitt liv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare innan. Har lärt mig hur reglerna är strikta. Man lär sig alla gör misstag. Hoppas ni kan ge mig en chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skrivit i ooc chatten men han verka inte fatta så jag blev bara arg på han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aldrig snacka ooc ig igen de va så himla dumt ärligt talat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det kan ta sin tid. Kan ej ta screen på ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka