Accepterad rehber.barzani | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rehber.barzani

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199087835557

Ditt Hex-ID: steam:1100001433559a5

Vad är din discord tagg? haval.lo

Vem var det som bannade dig? blaatanten

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 1c14abdc5fcb928d01f5136930f08613.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen har ett arbete på servern att hålla den ren. Jag gjorde ett misstag och därför valde staffen och ge mig en bann.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag förklara för min kompis på discord hur jag blev bannad sist. Jag glömde att jag höll in push to talk medans jag sa det. Jag var lite påverkad medans hela grejen pågick, därför tänkte jag inte efter så klokt. Det är såklart inte en bortförklaring det var mitt fel och jag ångrar det som skett och skulle mer en allt få en chans till att bevisa att nått sånt här inte kommer ske igen och så ber jag också så hemskt mycket om ursäkt över mitt misstag skäms otroligt mycket!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var då inte en felaktig ban då jag faktiskt gjorde bort mig rejält och jag har fullt förstånd för varför de valde att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hade kunnat tänkt efter noga istället för att ba gå på mitt egna race och inte tänka efter logiskt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Borde inte tryckt in push to talk och inte varit inne på discord samtidigt. I framtiden ska jag tänker efter innan jag gör saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ångrar de jag har utfört. Jag siktar på en högre rp från min sida.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut jag förstår. Kunde inte infoga någon bild. Vet inte hur man tar skärmdump.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka