Nekad rehber.barzani | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rehber.barzani

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199087835557/home/

Ditt Hex-ID: steam:1100001433559a5

Vad är din discord tagg? haval.lo

Vem var det som bannade dig? vet ej vad hon heter. Hon jobbar på sjukhuset. Honn heter queentiki på discord.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-09-12 09.49.04.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sa n ordet in game. Det är deras uppgift att hålla servern ren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i discord samtal med några av mina vänner irl. Jag råka hålla in push to talk knappen medans jag förklara för dom i dc samtalet hur jag blev bannad. Var helt boozad haha. Tänkte inte på att jag höll in den knappen ärligt talat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig. Dock var det ett stort misstag från mitt håll. Har varit perma bannad cirka 1-2 månader har jag för mig. Men nu är jag väldigt sugen på o komma tillbaka. Ska förmodligen inte dricka när jag spelar. Ber om ursäkt för mina handlingar det ska ej upprepas

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger men de inget jag inte har kunnat överklaga. Denna bannen är den ända som inte var felaktig på så sätt. Har lärt mig att man får absolut inte säga sånt in game. Bra gjort av staffen må jag säga faktiskt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte dricka medans jag spelar för de första. Kanske inte borde snackat dc från första början medans jag spelar. Min hjärna klarar inte av o göra två grejer samtidigt speciellt när man är boozad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ärligt bete sig på servern och inte dricka medans man spelar rp. Ber återigen om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, det är en gammal bild på en ban jag fick det är inte den bannen jag fick nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka