Nekad rehber.barzani | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rehber.barzani

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199087835557

Ditt Hex-ID: steam:1100001433559a5

Vad är din discord tagg? haval.lo

Vem var det som bannade dig? cmail666

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_8412.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fattar varför dom banna mig. Man får absolut inte skriva sådan grejer i ooc. Staffsen har en uppgift i servern och dom måste utföra uppgiften som det ska vara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i skolan och tog upp min lur o såg ett meddelande från mee66 något sånt att jage bannad från unive roleplay för jag tydligen har skrivit n ordet i ooc vilket jag blev väldigt upprörd av och arg. Jag kunde ej heller försvara mig för var bannad överallt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var så att jag la mig runt klockan 20:00. Mer än så var det inte för mig. Min lillebror har tydligen spelat på min dator och har inte vetat om det tills han erkände det. Jag har förklarat till han och han kan be om ursäkt i dc om det är något ni vill höra. Jag låter absolut inte han säga såna grejer men ni vet hur de är, har man vänner som säger det så är det lite smittsamt. Jag har tagit hans mobil, kommer nog ha den ett par veckor till så han fattar att det absolut inte är okej. Han får inte heller gå ut men eftersom han bor i Göteborg med min pappa så kan jag inte göra mer än så. Min pappa kommer ha sina restriktioner för han så som jag har sagt. Jag vill ännu be om ursäkt för detta, Framöver kommer jag ha lösenord på min dator.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft 3 tidigare förklarbara bans och har blivit av med dom också. Alla 3 var felaktiga ban och jag har kunnat reda ut de på enklaste sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså helt ärligt bara lagt ett lösenord på min dator. Ska nog lägga min setup i mitt rum.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja borde haft lösenord till min dator faktiskt. Framtiden ska jag ha det. Det kan jag lova

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka