Accepterad rehber.barzani | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rehber.barzani

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199087835557/home/

Ditt Hex-ID: steam:1100001433559a5

Vad är din discord tagg? haval.lo

Vem var det som bannade dig? cmail666

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-09-12 09.49.04.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fattar varför. Min lillebror hade skrivit n ordet i ooc chatten vilket om jag själv var staff skulle jag banna den personen direkt. Staff gör ett arbete på servern och det är viktigt o utföra dom jobben som man ska.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i skolan och tänkte gå in i unive roleplay servern för att kolla om några nyheter eller så. Såg då att jag blev bannad från servern. Jag fattade inget. Ingen förklaring till bannen eller så det var direkt ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som jag sa i min tidigare överklagan det var min lillebror som spela och jag har lagt konsekvenser på detta. Har då lagt lösenord på min dator och lagt hela min setup i mitt rum. Det är absolut inte okej att min egna lillebror går in och rpar på mitt konto osv de tyvärr inte första gången har gör det. Jag har dock gjort de klart o tydligt för honom att han kan inte hoppa på min dator när som och börja spela o speciellt inte säga n ordet överhuvudtaget. Jag vill be om ursäkt för min lillebror och har tagit upp det med hans pappa o han har tagit hans mobil och han har utegångsförbud. Han har erbjudit o betala tillbaka min krim så det är lugnt därifrån. Jag har saknat unive ganska mycket, Har nämnt i mina tidigare bans att unive är ett ställe jag kan rymma från verkligheten och komma in på en annan typ av verklighet. Må säga att unive är väldigt fin gjord. Hoppas ni förstår mig o tänker på en unbann. Tack!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag fick en ban på clogg innan med det var nätverks fel o jag lärde mig faktiskt från den. Har limmat fast mitt nätverks kabel till min pc och router haha. Kommer inte ihåg alla mina bans men vet att jag var bannad i 2 dagar en gång och det var verkligen värst hade inget o göra. Jag vill bli unbannad så jag kan ha kul igen med mina vänner. Man brinner verkligen inombords när jag ser mina vänner ha kul på unive och jag bara sitter kollar netflix o grejer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde haft lagt lösenord lite tidigare men eftersom min mamma brukar använda min dator så tänkte jag att dator behöver inte ha lösenord. Min lillebror brukar inte sova över hos oss men han gjorde de denna gången o jag kan säga jag blev inte lite arg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? För de första hur viktigt de är o ha en fin ton i servern. Och skaffa lösenord (har redan lagt det nu) Jag har liksom jätte tråkigt när jag inte är på servern. Man tappar ju motivation till skolan också. Tänkte alltid nu drar jag till skolan gör mitt arbete o kommer hem o spelar unive. Nu de är liksom dra dit gör lite av alla o dra hem o ba typ sova. Låter jätte deppigt men jag menar det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka