Accepterad Rehaab | Whitelist ansökning (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rehaab

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Rehaab

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198829331253/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Rehaab#6666

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från Jamica och har fått asyl i sverige han kom som ensam kommande till sverige. Hans föräldrar är döda (tror han) Han vet inte riktigt han har iaf inget minne av det därför tar han rätt illa om nån hetsar och drar in familj. Han har ADD och Dyselxi som gör så han får svårt att söka till riktiga jobb och därför riktas han till det kriminella livet men det är inte det han vill men han gör det för att överleva. Därför kommer han senare i livet söka sig till det "normala" livet och jobba vit.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är en seriös rpare och jag skapar bra och intressanta scenarion. För mig handlar inte rp om makt och vem som har mest cash för mig är rp att man ska kunna skapa olika scenarion med hjälp av sin fantasi och göra saker man kanske inte hade vågat irl eller inte kan göra irl. Tycker jag hade passat som wl på er server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker eran server är väldigt bra och unik. Sedan att jag vill kunna skaffa wl jobb och om servern i framtiden blir wl att jag fortfarande kan spela på den.

Hur många timmar har du på FiveM? 500 overall

Hur hittade du Multistaden? Hittade den genom några kompisar och tycker den är mycket bra.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Blivit bannad här en gång men fick unban och lärt mig av mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte direkt.

En fin och utvecklad ansökan.
Hoppas du trivs på Multistaden.
Godkänd till Whitelist :)

Tillbaka