Nekad Rehaab | Ban överklagan [ Zenqy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rehaab

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198829331253/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Rehaab

Vad är din discord tagg? rehaab#1111

Vem var det som bannade dig? anti-cheat

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? anti-cheat ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ye

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade köpt ett 24h fusk. Då tyckte jag det var kul men nu ångrar jag det. Jag gick in på multistaden för att testa bara för jag var ny till fivem och inte visste hur man gjorde. Jag ville helt enkelt ta den lätta vägen till vapen mm. Men jag hann inte så långt innan anti-cheat banna mig. Det ända jag gjorde när jag fick bannan var att spawn ett vapen inget för att förstöra för servern. Jag ångrar detta och kommer inte ske igen detta var en one time thing. Jag har lärt mig av mina misstag och har inte fuskar sen dess.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej allt var mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tog ett tjänstefordon för många månader sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja verkligen, jag hade kompisar som fuskade och tänkte att det skulle vara kul men det sluta i en bann som jag gärna hade skippat. Skulle aldrig laddat ner ett fusk för att få saker lättare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har inte haft fusk sen dess och har inga planer på att skaffa. Detta var för några månader också. Det var en one time only som sagt. Ber om förlåtelse och att jag kan få en andra chans. Jag förstår till 110% att det jag gjorde var fel och det kommer inte ske igen om jag får en andra chans. mvh

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka