Nekad reflzx | Ban Överklagan [zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

reflzx

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Ban-referens
avdice — FiveM, Permanent
Anledning: Grov OOC, Cloggar, Tar vapen från kriminella och ger till andra kriminella, säger busunge till en staff, koroption inom yrke/missbrukar sitt yrke samt är polis och med i gäng utan krim eller medlemskap (Följer inte serverns standard)
Visa på portalen →

Berätta vad som hände åkte runt som polis och lootade folk och tog deras vapen men har inte kallat någon busunge har bara sagt att han ska hålla käften då de va typ 4 staffs i samtalet och pratade mun på varandra hela tiden men jag ber hemst om ursäkt detta kommer ej hända igen då jag faktist vill värkligen köra på denna server hade en tanke att bli medlem sen köpa krim och på sommarn kommer jag sommar jobba och tänkte köpa köpa ped för andra gången fast denna med gorilla gång stil då min kompis kör på denna server och tar den extremt seriös och han är junior mod

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja men detta var ett tag sen nu och vill jätte gärna ha en till chans

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? ja då jag inte ska lalla eller ta folks vapen o gå in i deras inv och ha respekt mot staffs

Varför ska vi ge dig en till chans? för jag tycker att jag förkännar en andra chans då de tagit sin tid sen jag blev bannad och blivit mognare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

+rep förtjänar ny chans då jag vet att han kommer sköta sig

Tillbaka