Antagen reflecdo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reflecdo

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Xander

Ditt discordnamn: _reflecdo

Ange ditt födelsedatum 25 April 2007

Varför ska just du bli staff? Jag har varit det förut. Hann ej bidra med de sakerna jag ville. Jag vet att jag kan klättra till mod eller högre om jag verkligen försöker! Jag är otroligt bra på handlings, bil och vapen filer då jag drivit ett UF företag som gick ut på exakt de ämnena.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Bilarna. Power scalingen mellan vissa patenter är obehagligt stor och leder till att en väldigt stor mängd biler är bättre än andra, detta i sin tur leder till tråkiga scenario som oftast slutar i att den person med snabbast och bäst bil vinner.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer ta tag i problemet, rycka upp det med rötter och allt. Jag har ett flertal ideér på scripts jag kan göra som leder till en bättre och mer balanserad RP i bilförhållande.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att behandla alla lika. Inte höja tonen trots att en person kanske inte kan bete sig ordentligt. Man agerar på ett sätt som du själv hade viljat bli bemött på när du hamnar i support.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har ärligt talat tröttnat lite på RPn. Så att balansera detta med resterande blir inga problem. Har ett jobb, men slutar alltid innan högtrycket på servern börjar. Så ser inte heller några problem med mitt privata liv.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år till och från! Har varit skickad ordentligt en gång så vad som än står på min profil stämmer ej.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jajemen! Kan de flesta commands, har redan flertal på snabbknappar, såsom reports, no-clip och liknande saker man kan behöva ibland.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell hade varit lite svårt då jag fortfarande RPar då och då. Så om jag skulle bli det hade jag ej kunnat få utöva den lilla RPn jag bedriver.

Shortlist.

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka