Antagen reflecdo | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reflecdo

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Xander

Vad heter du på discord? _reflecdo

Ange ditt födelsedatum 25 April 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Ni sökte efter, MA's då står jag till tjänst. Jag vet själv hur irriterande det kan vara att vänta på att sin medlemskaps ansökan inte blir kollad på. Alla som har det som krävs för att spela på Unive, bör få göra det. Helst snarast möjligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kan reglerna bra, vet vilka sorters karaktärer som behövs på servern för att öka RP nivån. Jag vill som sagt öka hastigheten av hur vi hanterar och lär upp nya medlemmar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt, barmhärtighet, ödmjukhet samt en viss bestämdhet gentemot reglerna.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Vill att folk ska se mig som en "gateway" till dem bästa dagarna av deras spelkarriärer.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska kunna grundreglerna, veta hur dem ska göra för att passa in, ha en intressant karaktärs-idé samt kunna bete sig med respekt och e bra RP nivå i åtanke.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag vill gärna ta emot intervjuer och läsa ansökningar, men även kunna ta medlemskaps-roller ifrån problem-spelare bryter mot regler.

Hur ser din aktivitetet ut? Den är otroligt bra, nästan alltid tillgänglig, utöver skoltider såklart, vissa dagar är jag även ledig. Helger är jag nästan aktiv konstant under dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har varit helper innan, sumpade denna chansen då jag hade för dålig RP-nivå. Har numera omringat mig med flertaliga stjärnspelare och lärt mig från dem bästa. Ingen mer OOC.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka