Nekad Refeo | Medlem ansökning (Waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Refeo

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? weoss

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2005

Berätta om din karaktär. Detta är historien om Peter Sten, Peter var en vanlig ungdom men sen började han hänga med Elaka Bovar och banditer. Pågrund av att hans mamma och papa dog när han var lite, så han känner att han behövde en familj och då kom dem hära banditerna och blev som hans familj. I sinna unga år hade alså han gjort kriminella grejer tillexempel snatta, bryta sig in i hus och själa.

Nu är han 53 år gammal och är fortfarande kriminell, han har gjort mycket mer grova brott ju äldre han blev tillexempel kidnappning, mord, rån, misshandel, grov olaglig körning och vapenbrott.

Och nu fortsätter han med sina brott i denna fina staden. Han använder mest av sinna pengar på dyra kläder och bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skapa en youtube kanal och lägga ut videos om hur roligt och bra Unive i fivem är. Jag kan också skriva det i olika social medier.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i ett scenario t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn.

Hur hittade du Unive? En kompis till mig sa att det var en rolig och bra server på Fivem.

Tillbaka