Accepterad Refeo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Refeo

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199158123715/

Ditt Hex-ID: steam:11000014765dcc3

Vad är din discord tagg? alex141637

Vem var det som bannade dig? Nizze

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-12 175214.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För min kompis körde helt värdlästlös på piren parkering och körde in i massor av folk. Jag var brevid han i bilen och senare c logga han så alltså hade jag ej gjort något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppa in i en snod gäng bil som min kompis hade snod och sen körde han till piren och gjorde grov vdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att jag inte gjorde något fel för jag ej körde denna bilen, så ja jag skulle se det som en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigar av att jag och min kompis slogs på piren (jag var hyfsad ny till servern)
Så jag visste inte alla regler till punkt och pricka. Nu har lärt mig att följa alla regler inom Unive Roleplay.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hoppa ut ur bilen och springa därifrån för jag ej körde. Men jag ville inte vara elak mot min kompis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska inte lita på alla kompisar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag är fullt medveten om det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka