Nekad reex79 | Ban Överklagan [and4lv]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saztava

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273825953/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4b56a1

Vad är din discord tagg? .difff.

Vem var det som bannade dig? olofbergman och andalv

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-18 190757.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för att jag begick ett regelbrott som jag verkligen ångrar och kommer aldrig någonsin göra om igen. Detta är första gången detta hänt och kommer aldrig hända igen det kan jag lova. Jag begick brottet shoot on sight vilket jag 100 procent står för och kommer aldrig göra om detta. Kommer nog inte kunna sova helt å hållet nu pga av detta. Det var 100 procent mitt fel. Jag skulle ha hoppat ut och skjutit däck elr inte alls skjuta detta beteende kommer aldrig upprepas. Jag ber som hemskt mycket om ursäkt och jag förstår alvaret angående detta misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag följde efter några fiender med några av mina och dem var några. Dem svänger upp mot humane och vi följer efter en av deras bilar hoppar ut och skottar mot min kompis bil. Jag försöker snabbt åka upp på ett berg men en bil förföljer oss. Dem frågar mig vilka jag är med i och jag säger money way. Dem tror inte på mig och ber mig ta ner rutan. Jag åker fram lite och dem ber mig hoppa ut och visa mig själv. Jag hoppar ut och går fram till dem. dem åker iväg nån meter sen kommer de tillbaka. Jag riktar mot dem och ber dem hoppa ut. De väljer att gasa iväg och då skottar jag föraren vilket var helt fel, jag kunde ha skjutit deras däck eller inte skjutit något alls. Jag ångrar verkligen mitt misstag och kommer aldrig göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, denna ban var rätt placerad av olof samt andalv. Jag begick ett regelbrott som jag verkligen ångrar. Jag förstår verkligen vrf de banna mig, jag kan också se alvaret i detta och kommer aldrig gör am detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för tex pwg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha skjutit däcket eller inte skjutit alls. Detta kunde ha påverkat hela sneariot och märkte det efter. Kommer aldrig göra om detta och kommer försöka tänka snabbare i senariot. Jag ska börja tänka snabbare och smartare

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig och ska aldrig upprepa detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka