Nekad ReeWorld | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NotWorld

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons fastighets byrå

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? NotWorld#2332

Hur gammal är du? 15 år

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär ett halv år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet positivt, jag kommer jobba med suntförnuft och dela med mig utav detta. jag kommer se till att husen säljs rätt till och att alla blir nöjda, jag kommer helt enkelt prioritera jobbet för att göra det till en bättre plats. jag vill även andvända mig utav mycket social rp vilket kommer utveckla rpn, Jag har tidigare drivit ett företag och kan hur man ska ta hand om saker osv, jag tror jag kommer utveckla detta jobb så att det blir aktivt och att jönssons kommer komma upp starkare än någonsin.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare vart mäklare vilket jag anser är väldigt kul. Jag har bra intervjus tekniker och bra frågor som jag ställer, varför jag ansöker till detta jobb är för att få nya situationer och job möjligheter, jag kommer ta hand om detta jobb och utveckla det! jag har tidigare som sagt vart i chef i ett företag och jag vet hur man driver det framåt, det behövs mycket förebyggande strategier och bra arbetare som hjälper till. Jag kommer ta detta jobb seriöst och ordninsamt och försöka få styr i det så mycket jag kan !

Hur ofta kommer du vara inne? Ungefär 4 - 6 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de klart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka