Accepterad reetarded | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

reetarded

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Användarnamn: reetarded

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198374210414/

Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? reetaraded#7373

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2004

Berätta om din karaktär. Abdullah kashmir är en lugn o sansad person och han är en bra människa, han är 17 år och 186cm lång, han är en väldigt aktiv person och gillar att prata mycket och hjälpa andra personer inom multistaden.

Varför ska just du bli whitelistad? jag gillar att hjälpa folk inom till exempel securitas, mekonomen och bil försäljare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag gillar hur konceptet är och hur spelet är och jag vill ha dom jobben man får inom whitelist.

Hur många timmar har du på FiveM? 27 timmar

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar rekommenderade denna server för att de tyckte att den var bra och efter jag prövat på lite gran så har jag börjat gilla den och den är faktiskt ganska bra.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja, 2 gånger men jag har lärt mig av mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen annan.

Utveckla din svar på ”Varför ska just du bli whitelistad” samt ”Berätta om din karaktär” :)

Tillbaka