Nekad reetarded | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reetarded

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Användarnamn: reetarded

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198374210414/

Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? reetaraded#7373

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2004

Berätta om din karaktär. Namn : Abdullah Kashmir, Jobb : Slaktare, Längd : 186, Hobbys : Gillar och chilla i bil butiken och polis stationen och glida runt med 20 paket kyckling fileer

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill hitta en seriös server som jag kan lira ifred på o snacka med lugna människor som gillar spelet (är ny till RP har 8,9 timmar)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag känner mig bekväm med staffsen och man får snabbt svar, dom är snälla, och roliga ;D

Hur många timmar har du på FiveM? 8,9

Hur hittade du Multistaden? Kollade i sök kategorien och såg att Multistaden hade bra med spelare och att de va en seriös RP

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? 2 gånger på den här servern, 1 gång för jag inte läste reglerna o körde ett securitas fordon och andra gången för att jag slog en snubbe som tog min kompis bil så han blev medvetslös! sorry ;/

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope spelar bara Multistaden <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka