Nekad reetarded | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reetarded

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? .zzzzzzzzzz

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2004

Berätta om din karaktär. Karaktären heter Abdullah Kashmir, han är i 20 års åldern. Han bodde i multistaden förut och nu ska han flytta till Unive och förhoppningsvis få ett medborgarskap i denna nya härliga stad.
Han har flyttat runt mycket som liten och alltid hamnat i "klistret" med lärare och poliser som liten men nu har han fått jobb som byggarbetare och försöker få en vändning på hans dåliga vanor genom att jobba och försöka hålla sig borta från det dåliga valen han har gjort i sitt liv förut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roligt rp, En härlig karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egen "fördel/vinst" vet ej hur jag ska förklara bättre men jag fattar i huvudet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstår reglerna! RDM är att man dödar nån utan anledning. VDM är att man kör på/dödar någon med ett fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat här sen 2020!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
Utveckla: "Berätta om din karaktär." och "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka