Accepterad ReeLucas | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ReeLucas

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: ReeLucas

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/luccemaster357/

Vad är ditt discord namn? ReeLucas#6420

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Han heter Lucas Medrin. Han är 30 år gammal och har tidigare i livet jobbat som försäljare på elgiganten. Han är social och vill alltid folks bästa. Han är intresserad av bilar och kämpar alltid för att nå sina mål. Han är ganska tålig person som kan ta kritik men är väldigt ärlig. Han är också väldigt drivande och kommer jobba hårt på det jobbet han kommer ha och han kommer alltid göra vad jag blir tillsagd. Hoppas det låter intressant (:

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad så att jag kan hjälpa till så att denna servern inte kommer dö och kommer att spela som att det vore verklighet. Jag kommer se till att alla kommer att ha det bra på servern och ha en stor roll i servern så att den inte dör utan fortsätter. Sedan så har jag också hört att denna servern är riktigt bra och skulle vilja testa den och ha riktigt kul med alla er.

Hur många timmar har du på FiveM? 63h

Hur hittade du Multistaden? Jag har kollat mycket på streams och Youtube på rp men aldrig riktigt hittat en bra server. Sedan såg jag denna servern och provade att gå in. När jag väl hade kommit in så tyckte jag att det var väldigt

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka