Reeas
Icke Medlem
- Meddelanden
- 26
- Reaction score
- 0
Ditt discord namn: perfectginger
Ditt Hex-ID: steam:1100001636463de
Vad för typ av beslut gäller det? Kriminell utan diskretion (§ 5.1a)
Vem/vilka tog beslutet? Korpen, Zevendot, Liljedahl
Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs för att jag gjorde ett regelbrott jag sköt på Piren utan mask, vilket bryter mot regeln om Kriminell utan diskretion, Jag förstår till 100% att detta är ett relativt grovt regelbrott sunt förnuft och serverns regler. Piren är en almänn plats där sånt som jag gjorde förstör upplevelsen för andra spelare på servern.
Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är delvis felaktigt. Jag gjorde bort mig rejält och det finns inga ursäkter för att dra vapen på piren oavsett om någon retar upp mig eller vad som hände i stunden det var ett riktigt dåligt beslut från min sida som jag ångrar att jag gjorde men samtidigt var det 10 minuter till restart och jag testade om min kompis nya patent var skottsäker och då kommer en random spelare fram till mig och tar id och säger nice och börjar hota mig att jag ska lag hans bil så säger han inget till någon. Det jag gjorde förstörde för andra. Jag har lärt mig en läxa nu. Jag har läst reglerna igen och är beredd på att komma ingame och ha en bättre rp nivå. Om jag får en chans att bli unbannad tidigare än min satta ban så lovar jag att hålla mig till reglerna och fokusera på att spela seriöst.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mW0zQTgDv3-Ue6DZM?invite=cr-MSxoaHcsMTgxMzg3NTk
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: steam:1100001636463de
Vad för typ av beslut gäller det? Kriminell utan diskretion (§ 5.1a)
Vem/vilka tog beslutet? Korpen, Zevendot, Liljedahl
Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs för att jag gjorde ett regelbrott jag sköt på Piren utan mask, vilket bryter mot regeln om Kriminell utan diskretion, Jag förstår till 100% att detta är ett relativt grovt regelbrott sunt förnuft och serverns regler. Piren är en almänn plats där sånt som jag gjorde förstör upplevelsen för andra spelare på servern.
Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är delvis felaktigt. Jag gjorde bort mig rejält och det finns inga ursäkter för att dra vapen på piren oavsett om någon retar upp mig eller vad som hände i stunden det var ett riktigt dåligt beslut från min sida som jag ångrar att jag gjorde men samtidigt var det 10 minuter till restart och jag testade om min kompis nya patent var skottsäker och då kommer en random spelare fram till mig och tar id och säger nice och börjar hota mig att jag ska lag hans bil så säger han inget till någon. Det jag gjorde förstörde för andra. Jag har lärt mig en läxa nu. Jag har läst reglerna igen och är beredd på att komma ingame och ha en bättre rp nivå. Om jag får en chans att bli unbannad tidigare än min satta ban så lovar jag att hålla mig till reglerna och fokusera på att spela seriöst.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mW0zQTgDv3-Ue6DZM?invite=cr-MSxoaHcsMTgxMzg3NTk
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Senast ändrad: