Accepterad Redzzy | Medlem ansökning(RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Redzzy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013598733/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Frimpong#6874

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Elias kurry. Elias kurry är född 2000-04-06. Han bodde i Turkiet. Han hade svårt med sitt liv förut att skaffa vänner. Hans familj var inte så snäll häller. Hans pappa var alkoholist och slog honom väldigt ofta. Hans mamma och pappa bråkade hela tiden. Men en sak älskade han. Det var hans hund Ozzy. Han och Ozzy lekte alltid varje dag. Det gjorde de för Elias pappa och mamma inte orkade betala för skola. Så Elias lärde sig ingenting. Men tillslut som kom det poliser och hälsade på. De sa att de hade hört någon skrika. Så polisen sökte igenom huset. Sen kom de upp till Elias rum. De såg han sitta på sin säng bredvid sin hund Ozzy. Elias hade väldigt mycket sår och blåmärken. Så de bestämde sig för att ta Elias till e barnhem. Men han trivdes inte där. Sen kom det ett par som ville adoptera ett barn. Så de valde Elias. Pappan var turk och mamman var svensk. Så de bestämde sig för att åka till Sverige och bo där. I Sverige fick Elias väldigt många kompisar. Han fick gå i skola och tydligen var han väldigt smart. Han hade A i alla ämnen. I Sverige fick också Elias ett intresse. Det var bilar. Han älskade bilar och det var de bästa han visste. Han drömde om att bli en mekaniker som kan fixa och hålla på med bilar. Hans favorit bil var en rs6. Han tyckte den såg väldigt cool ut. Han utbildade sig till att bli mekaniker men det hände en väldigt tragisk sak.
De skulle tyvärr hans familj flytta. De letade efter ställen som Elias kunde utbilda sig till en mekaniker och då bestämde de sig att flytta till Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för mina kompisar spelar här. Jag har bra rp och erfanhet. Jag har också social rp. Jag vet hur man jobbar som alla jobb. Jag har spelat på många andra servrar. Jag kommer sprida severn. Jag har också rolig rp så folk tycket att det är roligt och inte tråkigt. Den här servern har bra rp så jag tror jag kommer passa in här.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roliga scenarion bra rp och soicial rp. Jag kommer inte lalla runt. Jag kommer ha en seriös rp nivå. Kommer följa alla regler och göra det roligt för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra det roligt för alla och inte bara roligt för dig. Scenariot ska inte bara göra så du skrattar. Du ska inte alltid göra allt roligt för dig och ingen annan.

Hur hittade du Unive? Jag såg den på topplistan och mina vänner berättade om den.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka